איפה כדאי ללמוד פסיכומטרי?

לפניכם כמה בתי-ספר להכנה לפסיכומטרי, מן הטובים שקיימים בישראל + הסבר קצר וההבדלים בין כל אחד מהם. 

לחמן



החטיבה הפסיכומטרית בלחמן התרחבה והתפתחה בשנים האחרונות, ומציבה כיום סטנדרטים חדשים ובלעדיים בשוק הפסיכומטרי. דוגמה לכך היא מכינה מקדימה לקורס שמטרתה היא לרענן את היסודות בתחומי החשיבה הכמותית והאנגלית וליישר קו בין התלמידים על מנת לשמור על רמה אחידה בין התלמידים לאורך הקורס. 

מה מייחד את הפסיכומטרי של לחמן?

המדריכים

המדריכים של לחמן אוהבים את המקצוע שלהם ורואים בהדרכה שליחות. המדריך מלווה את התלמיד לאורך כל הקורס ע"י שיחות אישיות והכוונה אישית, והכל "בגובה העיניים". וכשהמדריכים הם שותפים של התלמיד ורוצים בהצלחתו בדיוק כמוהו, הם פשוט מוציאים ממנו יותר.

החומר

מחלקת המחקר והפיתוח של לחמן, עובדת מסביב לשעון על מנת שחומרי הלימוד יהיו המעודכנים והמדויקים ביותר בשוק הפסיכומטרי. את איכות החומר ניתן לראות בכל הספרים וחוברות הלימוד לאורך הקורס והשיא הוא לקראת סוף הקורס בו מחולקות חוברות "לחמניות טריות" – חוברות עדכניות המכילות את כל העדכונים החמים ביותר לקראת הבחינה הקרבה.


קידום פסיכומטרי


קידום היא רשת ההכנה לבחינות הגדולה ביותר בישראל והיחידה שמתמחה בהתאמת קורסים לקהלים שונים.

קידום שייכת לחברת -Kaplan, חברת ההשכלה הגדולה ביותר בעולם. חברות בנות נוספות השייכות ל Kaplan הן לחמן רשת ההכנה לבגרויות ולפסיכומטרי ו- Wall Street- בית הספר ללימודי אנגלית.


קידום לך תצטיין הוקמה בשנת 1981 ומאז ועד היום מובילה את שוק קורסי ההכנה למבחן הפסיכומטרי.


הקורסים בקידום פותחו לאחר שנים של מחקר והבנה מעמיקה של אופי המבחן וצורכי התלמידים. קידום עוקבת אחר כל המגמות והשינויים הנערכים במבחן ומקפידה לעדכן באופן שוטף את צוות ההדרכה, חומרי הלימוד ושיטות ההוראה. קידום שמה לה למטרה להכין את תלמידיה לבחינה באופן האפקטיבי והמקצועי ביותר.


המדריכים שלנו שואפים לדבר אחד - להביא אותך לציון המקסימלי שלך, כדי שתוכל להיות מי שרצית להיות. מכך נובע הסיפוק שלהם ועל כך הם מתוגמלים. המדריכים הם המנוע והמפתח להצלחה שלנו. כל המדריכים ב"קידום אישי" הינם בעלי נסיון של 4 שנים לפחות, למעלה מאלף שעות הדרכה ומאות תלמידים. לכן, אין סיכוי שתיפול על מדריך שזה הקורס הראשון שלו וגם לא השני או השלישי, כמו במכונים אחרים.

תגובה 1:

  1. תודה על המדריך, זה באמת מאוד מבלבל בהתחלה, קשה להחליט מה לעשות עם הפיקדון. עכשיו אחרי ששינו את החוק וכבר לא מעבירים את הכסף לחייל בגיל 27 כדאי להוציא אותו על הכנה לפסיכומטריולימודים.

    השבמחק

תרגישו חופשיים לכתוב תגובות, הערות או שאלות שיש לכם!